دسته‌بندی نشده

نتایج ماژول هایه 40G QSFP+

ماژول فیبر نوری سیسکو

جمع بندی و نتیجه گیری ماژول های ۴۰Gb QSFP+

اگر شما بدنبال ماژول های همکاره و تطبیق پذیر میگیردید خودتان را خسته نکنید. QSFP+ 40Gb  ماژول های پویانگار پاسارگاد با قابلیت چند بانده بودن میتواند ارتباط اپلیکیشن ها سوییچ هایه انتقال داده و تجمع دادها و اپلیکیشن های متعددی دیگری را در مراکز داده شمارا فراهم کند. بیایم حالا یه نگاهی به ماژول QSFP+ SR4  و LR4 این محصول با هم بی اندازیم.

مانند تمام ماژول هایه SR4   QSFP+ این ماژول ها برای پشتیبانی از SCSI InfiniBand SDR DDR QDR طراحی شده اند. این ماژول کوتاه برد با قابلیت فاصله ۱۰۰ متری و با استفاده از رابط MPO/MMF و بهرمند از لیزر ۸۵۰nm میباشد. برد کوتاه آن برای بیشتراپلیکیشن های مراکز داده و بلاخص اتصالات بین سوییچ بر بستر ۱۲ باند کابل OM3/OM4 مناسب است. این خصوصیات ماژول این قابلیت را به فیبر نور میدهد تا بر بستر پهنایه باند بالا و با اتصالات چند حالته فیبر MTP/MPO عملیاتی شود. مزیت دیگر آن مصرف بسیار پایین الکتریسیته به میزان ۱.۵w است. پویانگار پاسارگاد ماژول ها را تست و با ارائه گارانتی طلایی این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که ماژول های خریداری شده را با اطمینان خاطر بر بستر مراکز داده خود استفاده کنند.

در حالی که SR4 این نوع ماژول کیفیت بالا در ارتباط ارائه میکند LR4 این ماژول برای ارتباط اپلیکیشن ها با مسافت بالا طراحی شده. همچنین این ماژول با بر بستر ارتباط  LC Duplex یا SMF   کار میکند. با جمع کردن دو رشته از کابل فیبر و چهار رشته از   CWDM این ماژول می تواند سرعت ۱۰ گیگابیت بر هر طول موج را ارائه بدهد. این قابلیت ماژول باعث کاهش کارایی آن در هر طول موج نمی شود و کابل این نوع ماژول برای اتصال مراکز داده  به مرکزی دیگر و یا نقطه تلاقی اینترنت بسیار عالی می باشد.

پویانگارپاسارگاد یکی از ارائه دهندگان محصولات فیبرنوری در تهران ایران شامل ماژول ها کابل ها DAC  AOC سوییچ و لوازمات مهم جانبی شبکه به مشتریان خود در سراسر ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مراجعه به بخش فروشگاه https://pnp.co.ir/shop و یا با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۹۷۶۰  با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *